Automobily - služby • okr. Chomutov

AUTOSERVIS KCARS

Profesionální servis, prodej čtyřkolek Polaris, prodej vozidel, půjčovna vozidel pro soukromé i firemní účely zn. Škoda. Opravy motorových vozidel, čtyřkolek a motocyklů, servis klimatizací, pneuservis včetně kontrol TPMS, servis automatických …

Autoškola AA Roman Švarc

Výuka a výcvik k získání řidičského oprávnění sk. B. Výuka sk. B s automatickou převodovkou. Rychlokurzy. Kondiční jízdy. Přezkoušení pro vrácení řidičského oprávnění po zákazu řízení. Profesní školení řidičů.  …

ZAVŘENO (Otevírá v Út 17:00)

Stavební firma Tvrzník

Zaměřujeme se především na kvalitní provedení stavebních prací v oblasti pozemního stavitelství. Svým zákazníkům nabízíme komplexní služby zahrnující kompletní nabídku stavebních materiálů pro celou stavbu, zpracování rozpočtů na stavbu, poradenství v oblasti …

AUTOPNEUSERVIS Jiří VODA

Provádíme běžné opravy osobních i užitkových automobilů všech evropských a asijských vozidel. Klimatizace – opravy a plnění, prodej náhradních dílů do 24 hodin na objednávku, diagnostika vozidel, výměna tlumičů, výměna výfuků, příprava vozidel na …

Autoservis Pinc

Provádíme běžné servisní prohlídky, mechanické opravy včetně generálek motorů. Jsme autoservis s osobním přístupem a příznivými cenami. Nabízíme kompletní opravy vozidel, diagnostiku, zařízení STK, výměnu autoskel, GO motoru, montáž tažných zařízení a prodej …

Autolakovna – Martin Heligr

Provozujeme autolakovnu a autopůjčovnu. Opravujeme a měníme celé části karosérií, provádíme veškeré klempířské práce. Již od roku 1993 se specializujeme na lakování (automobilů, jednostopých vozidel, veteránů, průmyslových zařízení, nábytku apod.). Lakujeme …

ACURA spol. s r.o.

Prodej osobních automobilů značek Honda a Kia, prodej motocyklů značky Honda, prodej motorových strojů značky Honda, autobazar, půjčovna automobilů.

Autoškola Omega, s.r.o.

Provádíme výcvik řízení motorových vozidel všech skupin, školení řidičů včetně přezkušování, kondiční jízdy, měření emisí, autobusová (zájezdová) a nákladní doprava. Provozujeme dopravní vzdělávací hřiště (motokárová dráha).

Jaroslav Bartušek

Čistění podnikových prostor, bytů, osobních i dodávkových vozů. Extrakční čištění. Nonstop služba při poruše potrubí – sání vody.

Jiří Hoffmann

Provoz půjčovny čtyřkolek, možnost svezení bojovým vozidlem BVP-1. Pronájem crossové dráhy.

Arega s.r.o.

Provádíme ekologickou likvidaci autovraků a kovového odpadu, výkup kovového odpadu. Zajišťujeme likvidaci technologických celků a zařízení. Za kompletní autovrak vám vyplatíme 500–2 500,- Kč. Do 50 km odtah vozidla k likvidaci zdarma.

ALFA - TECHNIC, s.r.o.

Provoz stanice technické kontroly.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 06:30)

Roman Mojžíš

Provoz autodopravy a odtahové služby.

Jan Švehla

Provádíme školení řidičů a poskytujeme kondiční jízdy držitelům řidičského oprávnění skupiny B.

Autoškola Chomutov, s.r.o.

Provádíme výcvik a školení řidičů všech skupin.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 13:00)

Ing. Jiří Šruma

Výuka a výcvik žadatelů o řidičské oprávnění skupiny B. Možnost kondičních jízd.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 16:00)

Autoškola PRIMA

Autoškola se zaměřuje na výcvik nutný ke zkouškám pro získání řidičského oprávnění skupiny B a dále poskytuje kondiční jízdy.

Autobusová doprava s.r.o. Podbořany

Provádíme výuku a výcvik žadatelů o řidičské oprávnění skupiny D a profesní školení skupiny D.

Soňa Fišerová

Zajišťování úklidových prací a ruční mytí aut.

ROCKNET, s.r.o.

Působíme na stavebním trhu zejména v oblastech skalního stavitelství , výškových prací a dalších činností, které úzce souvisí se stavebními službami. Výškové práce Sanace skal Sanace mostů Síťování Darda Gabiony Potápěčské práce  …

AAA AUTO

Nepřekonatelný výběr, výhodné ceny, široké garance a výhodné možnosti financování. 12 000 kvalitních a prověřených aut. Až 24 měsíců garance na mechanický stav vozu, kontrola najetých km. Doživotní záruka legálního původu. Výkup všech modelů a značek, férové …

SERVIS truck DAF

Provozujeme autoservis a pneuservis nákladních i osobních vozidel a hlídané parkoviště pro nákladní vozy. Servis, opravy a diagnostika nákladních a osobních vozidel. Prodej náhradních dílů na všechny druhy vozidel. Diagnostika nákladních vozidel. Služby: …

AutoDům Chomutov spol. s r.o.

Jsme Váš autorizovaný partner Škoda, Volkswagen a servis vozů všech značek. V oblasti Mostecka poskytujeme služby motoristům již více než 25 let. Provozujeme STK včetně měření emisí a nonstop samoobslužnou čerpací stanici. Našim zákazníkům je k dispozici naše …

Pavel Švamberg

Provoz odtahové služby, autoservisu a pneuservisu. Opravy všech typů automobilů a výměny pneumatik. Zajištění měření emisí.

CZF Chomutov s.r.o.

Velkoobchod a maloobchod ochranných pracovních pomůcek a drogerie. Výrobu pracovních oděvů naší šicí dílnou a kompletní údržbu prádla naší prádelnou. Půjčovna přívěsných vozíků.

Globus ČR, k.s.

Provozujeme čerpací stanici s nabídkou pohonných hmot a paliv Natural 95, Drive 95, Disel a Drive Diesel. Také se zabýváme provozem mycí linky pro osobní automobily, takže máme k dispozici vysavač, kompresor a sociální zařízení. Poskytujeme možnost získání …

Petr Richter

Provádění výuky a výcviku řízení motorových vozidel pro skupiny a podskupiny řidičského oprávnění v rozsahu B.

ORIGO AUTOSKLO s.r.o.

Zajistíme Vám: odbornou výměnu a montáž autoskla na osobní automobily a nákladní vozy, odbornou výměnu a montáž autoskla na autobusy, montáž autofolií na všechny typy vozidel, čištění interiéru aut, montáž tažného zařízení, vyřízení pojistné …

Jiří Podlipný PT Car

Pronájem osobních a užitkových vozidel. Provoz odtahové služby.

Rostislav Kubíček

Prodej a půjčování střešních nosičů. Nabídka autoboxů, autonosičů, autozahrádek a boxů na lyže.

PavelDRIVER -Pavel Nevole

Nabízíme především nadstandardní služby v oblasti osobní autodopravy, taxislužby a přepravy méně rozměrných nákladů. Rozsahem našich služeb a vybavením vozového parku jsme schopni vyhovět náročným požadavkům klientů. Rozšířili jsme naše služby o půjčovnu …

Vladimír Horník

Výuka a výcvik k získání řidičského oprávnění skupiny B.

Auto-Novis

Nabízíme opravy a svařování plastů motorových vozidel. Provádíme návrh a montáž zabezpečení, čištění interiérů, ošetření nanotech, přípravu k prodeji. Prodáváme kompletní sortiment autokosmetiky.

Josef Moravec

Provoz čerpací stanice. Nabídka pohonných hmot Diesel, Natural 95 či automobilových maziv. Možnost ručního mytí vozidla.

Autoškola Skrblík - Václav Kastner

Provozuji autoškolu. Provádím výcvik řidičů skupiny B. Dále nabízím školení řidičů referentů, znovuzískání řidičského oprávnění po vybodování a dále poskytuji kondiční jízdy. K výcviku používám osobní automobil Ford Kuga 2.0 TDCI.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 16:00)

WORLD INVEST v.o.s.

Společnost je z důvodu širokého spektra činností rozdělena na několik divizí – stavba/doprava, kovovýroba, elektroinstalační práce, kamenictví, velkosklad s nápoji, BOZP a PO. Stavební činnost – výstavba komerčních a technických budov, výstavba …

Ladislav Měrka

Vnitrostátní a mezinárodní autobusová doprava, poskytují přepravu na výlety, školení, služební cesty, transfery na mezinárodní letiště v České republice, Německu a Rakousku. Firma nabízí i expresní kurýrní služby a nonstop odtahovou službu.

ALFA - TECHNIC s.r.o.

STK. Technické kontroly a prohlídky vozidel, ověřování původu vozidel Wintest CEBIA. Vyrážení evidenčních čísel dle pokynů dopravního úřadu města.

TixExpress

Bezkontaktní technologie pro mytí vozů v myčkách TIXEXPRESS. Myčky fungují na základě pěti mycích programů které zajistí dokonalé umytí auta bez rizika výskytu škrábanců nebo jiných poškození. Součástí mycího centra je vysokovýkonný vysavač pro ošetření …

Diamond Detailing

Baví nás péče o automobily, leštění laků, čištění těch nejmenších zákoutí interiérů a jsme rádi když je náš zákazník maximálně spokojen.

Zdena Šebestová

Nabízíme čištění vozů mokrou i suchou cestou. Specializujeme se na osobní i užitkové vozy.

Emisní stanice Jirkov

Nabízíme měření emisí je vozidel se zážehovými benzínovými motory a vznětovými naftovými motory, neřízenými emisními systémy všech značek a typů, pro která má SME k dispozici podklady pro jejich měření, seřizování a opravy. Dále nabízíme opravy všech značek …

Petr Tuček

Provozujeme vnitrostátní a mezinárodní autobusovou a nákladní dopravu. Nepřetržitá odtahová služba a půjčování přívěsů.

HELVE s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní i nákladní automobily a traktory. Měření emisí na osobních a nákladních automobilech.