Automobily - služby • Česká republika28. strana

AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO A AUTOŠKOLA AROO

Akreditované školicí středisko a autoškola se zaměřuje na školení řidičů (i profesní a referentská) a řidičská oprávnění skupiny A, B, C, C+E, D, D1 a T. Nabízíme také vrácení ŘP, psychologické vyšetření a zdokonalovací jízdy. Vše pod dohledem profesionálů.

Jakub Janíček

Provádí řidičský výcvik, poskytuje školení řidičů referentských vozidel a kondiční jízdy.

Jiří Filípek

Specializujeme se na mikrobusovou přepravu, autodopravu a pronájem mikrobusů.

STK Uherské Hradiště, s.r.o.

V nově vybudované stanici technické kontroly provádíme veškeré běžné technické kontroly a prohlídky pro jednostopá i dvoustopá vozidla.

Petr Němeček

Půjčovna karavanů obytných přívěsů. Karavany jak pro rodiny s dětmi, tak mini karavany pro komfortní dovolenou ve dvou.

Richard Křivák

Nabízíme ruční mytí a čištění interiérů automobilů včetně čištění koberců a čalouněného nábytku.

Richard Vystavěl – LPG Žešov

Přestavby a servis LPG/CNG – montáže, revize, opravy, výměny nádrží, diagnostika, seřízení. Autoservis – provedení STK, výměny olejů, opravy karoserií, montáž tažných zařízení, prodej náhradních dílů, odtahová služba. Pneuservis – přezouvání, vyvažování, …

Ondřej Širůček – LPG Žešov

PneuCars, spol. s r.o.

Nabídka služeb pneuservisu, ručního mytí vozidel a seřízení geometrie vozidla. Prodej pneumatik, náhradních dílů, výfuků a baterií. OSOBNÍ A NÁKLADNÍ PNEUSERVIS, OPRAVY A PRODEJ PNEUMATIK

Mgr. Miloslav Pelc

Nabídka kurzů k získání řidičských oprávnění, školení a přezkušování řidičů. Vrácení zabaveného řidičského průkazu. Autoškola PELC byla založena roku 1992. Profesionální přístup učitelů při výuce zaručuje velmi vysokou úspěšnost žadatelů o řidičské oprávnění …

Jaromír Pavka

Nabídka ubytování v příjemném prostředí, truck centrum, stravování a půjčovna čtyřkolek. Krásné okolí vhodné k výletům.

Libor Pančík

Nabízím kompletní opravy havarovaných vozidel všech značek. Nabízím možnost zapůjčení náhradního vozidla. Poskytuji služby odtahové služby a likvidace pojistných událostí. Pojištění vozidel ČSOB. Prodej a výměny olejů CASTROL. Provedu veškeré auto servisní …

Josef Louč

Autoservis a pneuservis nabízí klempířské práce, lakování, zprostředkování STK, diagnostické služby, čištění vozidel, provoz non-stop odtahové služby.

Petr Drbola

Nabízíme výuku a výcvik k získání řidičského oprávnění skupin AM, A1, A2 a B. Poskytujeme kondiční jízdy pro držitele řidičského oprávnění.

TIP - AUTO s.r.o.

Nabídka ojetých vozů a výkup automobilů. Zajištění leasingu, dovozu ze zahraničí, povinného i havarijního pojištění. Provozujeme také autopůjčovnu.

Rentiplus.cz

Provozujeme půjčovnu stavebního nářadí a stavebních strojů s nabídkou autodopravy. Možnost zapůjčení mobilního lešení, přívěsných vozíků, žebříků a dalšího náčiní. Nabízíme například bourací kladiva, brusky či pily. Zajištění odvozu zboží nebo materiálu až do …

Martin Švrček

Zajistíme kompletní čištění interiérů motorových vozidel autokosmetikou Mafra, dále čistíme čalouněný nábytek a koberce.

STK AUTO Lednice, s.r.o.

Provoz stanice technické kontroly a měření emisí benzínových a naftových motorů.

Ing. Petr Jakšík

Výuka a výcvik žadatelů o řidičské oprávnění skupiny B a B+E.

David Pecník

Nabízím 9 místný klimatizovaný minibus, přívěsné vozíky, střešní boxy, lodě, čluny a další.

Čištění Švihálek

Čištění sedacích souprav (i kožených), čištění koberců, mytí oken, čištění interiérů vozidel.

Oldřich Pavlík

Opravy a servis osobních automobilů. Provoz pneuservisu. Servis a údržba klimatizací.

AUTOSERVIS VLASTIMIL VALÁŠEK

Provoz autoservisu a pneuservisu. Již od roku 1992 provádíme opravy, servis a údržbu motorových vozidel. Provádíme také lakování vozidel, karosářské opravy a další. V naší prodejně také nabízíme auto- a motodíly včetně doplňků. Mimo výše uvedené provozujeme …

Tomáš Vraj, DiS.

Ruční mytí vozidel, čištění veškerých interiérů, renovace autolaků a příprava vozidel k prodeji.

Bonk s.r.o.

Studium a praktický výcvik za účelem získání řidičského oprávnění. Výcvik řidičů referentských vozidel. Kondiční jízdy.

Caravan Centre Moravia, s.r.o.

E-shop s širokou nabídkou karavanového příslušenství. Možnost i zapůjčení karavanů.

Ruční mytí Prostějov

Provádíme ruční mytí vozidel. Čištění interiérů mokrou i suchou cestou. Parní čištění. Tepování interiéru. Voskování laku. Renovace laku. Půjčovna.

Leoš Vavřín

Nabízíme služby autoservisu, pneuservisu a autoelektrikáře. Připravujeme a zprostředkujeme STK a servisní kontroly. Prodáváme a uskladňujeme pneumatiky.

Tepování & úklid Vír

Nabízím čištění koberců, sedacích souprav, automobilů, křesel, židlí a mnoho dalšího. Dále úklid domácností, kanceláří, apartmánů a hotelů.

Zdeněk Hrubý

Nabídka mezinárodní nákladní dopravy do 24 tun a odtahové služby.

Amros

Naše firma se zabývá půjčováním náhradních vozidel. Disponujeme vozy Audi A6.

David Ohlídal

Nabízíme veškeré práce pneuservisu pro osobní a lehká nákladní vozidla. huštění inertním plynem, opravy pneumatik a duší, prodej pneumatik, prodej disků a opravy alu disků, prodej a výměna olejů a olejových filtrů, čištění interiérů mokrou …

Richard Kočí

Nabízíme výuku a výcvik skupin vozidel AM, A1, A2, B.

Paweł Andrzej Grasela

Jsme začínající půjčovna vozíků a autopřepravníků. Zabýváme se půjčováním vozíků jak krátkodobě, tak dlouhodobě. Jsme nastavení na růst a expanzi. V blízké budoucnosti chceme náš sortiment doplnit o další přívěsy, ale také o autodoplňky např. nosiče kol, …

Wgm rent s.r.o.

Nabízíme k pronájmu nový, luxusně vybavený vůz Ford NobelArt s výkonem 155 hp. Vozidlo disponuje televizí s DVD přehrávačem, tempomatem, plně vybavenou kuchyní a markýzou. Je to pohodlný automobil pro 6 lidí na jízdu i spaní. K řízení obytného vozu …

Rallye Servis s.r.o.

Servis osobních vozidel (všechny značky), servis dodávkových vozidel (všechny značky), diagnostika elektroniky motorů, seřízení geometrie náprav, seřízení světel, karosářské práce, příprava a provedení STK a emisí, opravy …

Jaroslav Kalvoda

Nabídka kurzů pro získání řidičského oprávnění.

Jaroslav Neubauer

Provádíme ruční mytí, čištění interiéru i exteriéru vozidel, údržbu klimatizací, opravy čelních skel. Prodáváme autokosmetiku.

KAPS AUTOMATIC s.r.o.

Zabýváme se opravami automatických, mechanických a variátorových převodovek do veškerých značek a typů osobních a dodávkových automobilů. Rovněž provádíme repase veškerých typů hydrodynamických a elektromagnetických měničů. Výměny olejových náplní, výroba …

Radek Přikryl

Nabízíme pronájem dodávky a přívěsného vozíku, autodopravu a stěhování.

Autoškola Stratil

Výuka a výcvik pro získání řidičského oprávnění skupin AM, A1, A2, A a B včetně školení řidičů referenčních vozidel (B a CDE). K dispozici je 3D autotrenažér a mototrenažér. Kondiční jízdy, nácvik rizikových situací, možnost školy smyku či vrácení řidičského …

Pneuservis Florýk s.r.o.

Jsme autorizovaným prodejcem pneumatik, ocelových a alu disků, náhradních dílů na všechny značky a typy vozidel. Samozřejmostí jsou opravy pneumatik, servis a opravy autoklimatizací, opravy alu disků či diagnostiku řídích jednotek motorů a kromě pneuservisu …

Autoškola Táňa

Provádíme výcvik řidičů skupin B1 a B. Poskytujeme kondiční jízdy.

ZAVŘENO (Otevírá v St 12:00)