Auto-moto a doprava • Jihomoravský kraj a okolí17. strana

MESPOX s.r.o.

Společnost MESPOX s.r.o. se zabývá především těmito aktivitami: nákup a distribuce materiálů a speciální techniky pro chemii, ekologii a zdravotnictví (také aktivní uhlí a filtry), zprostředkování autodopravy a souvisejících služeb, nakládání s …

Autodílna M.a.M. CARS

Provádíme kompletní servis vozidel, elektroinstalaci, brzdy, opravy motorů, převodovek, podvozků. Provádíme autoklempířské práce. Nabízím autoklempířské, lakýrnické a drobné mechanické práce. Prodávám náhradní díly a pneumatiky. Zajišťuji přípravu na STK …

Autoservis Radek Kejík

Zajišťujeme opravy, osobních a dodávkových vozidel. Veškerá autodiagnostika, opravy motycklů, lakýrnické práce.

CITYservis

Provozujeme odtahovou službu a autopůjčovnu. Nabízíme transport vozidel po celé Evropě. Možnost zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy. Disponujeme vozy VW Polo a Škoda Fabia kombi.

Roman Krejčí

Autodoprava osob a zboží po celé Evropě, novými osobními vozy Škoda Superb, Mercedes a mikrobusy VW Caravelle. Nabízíme 21 osobních vozidel, 11 mikrobusů a autobusy. Jezdíme každý den na letiště do Vídně, Prahy, Bratislavy a po Evropě. Luxusní doprava, …

ATS MORISÁK s.r.o.

Prodej náhradních dílů. Pozáruční opravy osobních vozidel zn. BMW, Ford, VW, Škoda. Elektronika, elektro, diagnostika, výměna olejů.

AUTOSCREAM, s.r.o.

Specializujeme se na zabezpečovací systémy, auto HiFi, autorádia, reproduktory, autoalarmy a satelitní vyhledávání vozů. Dále prodej a instalace GSM pagery, DVD monitory, navigační systémy, parkovací systémy, hands free.

Zavolejsikurýra.cz, s.r.o.

Provozování kurýrní služby a zajištění každodenního firemního servisu.

ZAJDO Transport Logistics, s.r.o.

Zajišťování mezinárodní a vnitrostátní silniční přepravy, skladování, celní služby a poradenství v oboru.

Matúš Šumák

Opravy a údržba motorových vozidel kromě motocyklů. Instalace průmyslových strojů a zařízení.

DHO s.r.o.

Společnost zabývající se vývojem moderních systémů se zaměřením na zvýšení rychlosti a efektivity práce. Jedním z našich klíčových produktů je elektronická kniha jízd LogBookie, která za využití družicového systému GPS umožňuje automatické vytváření …

Petr Orálek

Nabídka služeb v oblasti oprav automobilů.

Ing. Tomáš Langer

Nákladní doprava s hydraulickou rukou do osmi tun hmotnosti nákladu. Valníková, dodávková a nákladní doprava.

MOTOKOLA výroba, s.r.o.

Výroba a prodej motorových nástaveb na jízdní kola. Nabídka doplňkového cyklistického sortimentu.

Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Provozování celostátních a regionálních železničních drah ve vlastnictví státu, zajištění jejich provozuschopnosti a modernizace.

STROJRENT, s. r. o.

Nabídka kamionové přepravy pilin, dřevní štěpky, zemědělských komodit a uhlí. ZEMNÍ PRÁCE – Stabilizace zemin metodou Roadmix vapnicí frézou. Naše firma provádí klasické zemní práce většího rozsahu. Skrývky ornic, naložení a převoz zeminy, hloubení …

MK SPEDICE, s.r.o.

Nabízíme vnitrostátní a mezinárodní dopravu sypkých hmot sklopnými návěsy, osobní přepravu osob, spedici. Prodáváme a dovážíme štěrky či písky.

Dopravně obchodní společnost DOS Brno, s.r.o.

Zabýváme se vnitrostátní a mezinárodní automobilovou dopravou širokého sortimentu materiálu a zboží do hmotnosti 24 tun. Specializujeme se také na přepravu nebezpečných látek ADR.

IM-Tabák

Výdejní místo služby Baliczech. Služby: Výdejní místo.

NORDWEG, s.r.o.

Dovoz nákladních a osobních vozidel ze zemí EU.

ELISCAR, s.r.o.

Provozujeme nonstop odtahovou a silniční službu, autoservis a pneuservis. Nabízíme nonstop opravy kamionů, vyproštění havarovaných vozidel, vytankování špatně natankovaného paliva, ekologickou likvidaci autovraků, nouzové otevření vozidla. Půjčení náhradního …

KART ARENA BRNO, s.r.o.

Provoz kryté dráhy pro motokáry s časomírou. K dispozici jsou také závodní trenažery.

Světluška, s.r.o.

Široká nabídka náhradních dílů na nákladní vozy Tatra, Liaz, MAN, Karosa,BPW, MAZ, zahraniční. Velkoobchod, maloobchod, import, export. Zajišťujeme kompletní servis na nákladní vozy. Nonstop servis na telefonu.

Jiří Nečas

Nabídka ručního mytí aut v místě bydliště zákazníka.

Autoservis Roman Solař

Autoservis nabízí: opravy osobních i nákladních vozidel, čtyřkolek a motorek, přípravu a provedení na STK, diagnostiku motorů Bosch, Delphi, Lucas, Siemens, plnění a opravy klimatizace, opravy el. instalace vozidel, klempírnu, …

MS TRANS, s.r.o.

Zajišťování silniční motorové dopravy nákladní vnitrostátní a mezinárodní, spedičních služeb a expresní přepravy.

Kamil Kočička

Nabízíme výuku a praktický výcvik řidičů skupiny B, B+E, A1, AM a C. Zahrnuje kondiční jízdy pro skupiny B a vrácení řidičského průkazu.

AUTO CARDION, s.r.o.

Brněnská společnost byla založena za účelem vybudování a provozování nového autocentra značky Volvo. Jsme první dealerství podle zcela nových celosvětových standardů značky Volvo.

VM Autosklo Autofolie Brno

Zabýváme se tónováním autoskel – jak folií, tak pokovením. Nabízíme autofolie s montáží nebo bez demontáže skel podle vhodnosti k danému typu vozidla. Dále jsme rozšířili činnost o výměnu čelních skel z připojištění, havarijního nebo povinného ručení. …

PlynoTop A-Z s.r.o.

Profesionální opravy, servis, montáže, plynových kotlů Brno, Brno-venkov a Vysočina včetně plynoinstalací a revizí. Značky Thermona, Brötje, Ariston, Destila, Viadrus. Možnost kompletní dodávky včetně odborného poradenství ohledně nákupu vhodného typu kotle. …

RC TRADE & SERVICES, s.r.o.

Prodej a montáž antiradarů. Nabízíme zabezpečení vozu.

Paolo Brno, s.r.o.

Specializujeme se na motorkářské potřeby. Prodáváme přilby Airoh, boty Stylmartin a XPD, kombinézy, motooblečení Ixon, kufry, padací rámy a brašny Kappa, Ufo plast - vybavení pro motocross, řetězové sady D.I.D., sady Surflex, písty Asso Werke.

Hebelka s.r.o.

Prodej použitých a nových náhradních dílů na vozy Suzuki, servis, výkup a prodej vozidel, úpravy terénních vozidel. Prodej náhradních dílů na Toyota Hilux. Zásilkový prodej.

BONMOTO s. r. o.

Zabýváme se dovozem a prodejem oblečení a potřeb pro motoristy.

Pavel Stárek

Velkoobchod autodílů Bosch, autorizovaný Bosch Car Service a AD PARTNER. Nabízíme: diagnostku a geometrii vozidel, mechanické a klepířské práce. Prodáváme veškeré náhradní díly na vozidla, včetně příslušenství.

Půjčovna dodávek Brno

Půjčovna dodávek, minibusů a užitkových vozidel. Nabízíme dodávky všech velikostí. Půjčovna dodávek se zabývá dlouhodobým a krátkodobým pronájmem dodávek, minibusů a užitkových vozidel do 3,5 tuny. Velký výběr vozidel všech velikostí od 2,5m - 4,6metrů ložné …

Autoopravna Brno Vodařská - Petr Trpík

Opravy vozů Audi, Volkswagen, Škoda a Seat. Profesionální diagnostika VAG a VAS pro všechny typy koncernových vozidel. Mechnické opravy. Opravy autoelektriky. Opravy a plnění klimatizací. Opravy havarovaných aut (lakovnu a klempírnu zajišťujeme …

AD BRNO s.r.o.

Velkoobchodní, maloobchodní a internetový prodej náhradních dílů a autodoplňků pro osobní a užitkové automobily.

RUČNÍ MYTÍ AUT - Brand

Firma nabízí ruční mytí karoserie aut, sušení, tříměsíční ochranu laku voskem, dále mytí motoru, litých kol, pneumatik, čištění interieru auta (tepování pěnou, umytí a ošetření plastů a gum), čištění oken. Provádí leštění a renovace laku vozu.

Autodoprava - Oldřich Major

Levná přeprava jakéhokoli zboží, nákladu do 1,7 t dodávkovým autem. Objem do 12,5 m3 a délka přepravovaného do 3,5 m.

Saito-Trans s.r.o.

Kamionová přeprava převážně celovozových zásilek do 24t, dále expresní přeprava maloobjemovými auty. Přepravujeme zboží po ČR a EU, avšak hlavně se zaměřujeme na oblast Rakouska (Steiermark, Oberösterreich, Niederöstrreich a Wien).