Auto-moto a doprava • Brno a okolí10. strana

AUTOSALON, AUTOSERVIS HUKR  - TOYOTA, LEXUS, HYUNDAI

AUTOSALON, AUTOSERVIS HUKR - TOYOTA, LEXUS, HYUNDAI

Zabýváme se prodejem nových i ojetých osobních, terénních a užitkových vozů značek TOYOTA , HYUNDAI a luxusních vozů značky LEXUS . Máme dlouholeté zkušenosti se servisní činností vozů značky TOYOTA . Též prodej veškerého originálního tak i neoriginálního …

A2 Ruční mytí Brno

Služby v oblasti ručního mytí vozidel. Nabízíme profesionální služby v čistění interiérů i ručního mytí karosérie u osobních, dodávkových i nákladních vozů.

HUKR, spol. s r.o.

Prodej veteránů a servis vozů značky Toyota a Lexus.

Autoškola Lenka Pokorná

Nabízíme výcvik skupin AM, A1, A2, B, B+E, C, C+E, T, D, kondiční jízdy či školení řidičů referentských vozidel. Výuku provádíme na vozech Peugeot.

TSR Czech Republic s.r.o.

Zajišťujeme výkup železa, výkup kovů a výkup barevných kovů, sběrné suroviny zajišťujeme po celé ČR. Vykupujeme kovošrot, elektromotory, chladiče, kabely, hliník, měď, nerez a další kovový odpad. Likvidujeme také technická zařízení, železniční vagony a …

Autoškola BONO Brno

Autoškola BONO v Brně se specializuje na výuku a výcvik pro získání řidičského oprávnění skupiny B, dále na kondiční jízdy po Brně a okolí (až do 30 km od Brna) a zajištění přezkoušení z odborné způsobilosti za účelem vrácení řidičského průkazu. Poskytujeme …

WILD park s.r.o. - CaravanBrno.cz

Půjčovna obytných aut a karavanů. Typy obytných vozů: LMC Breezer A 694 G a obytné auto Bürstner Aviano i 728 G. Značky karavanů: Hobby a Fendt. Spaní pro 4 - 6 osob. Rezervace je možná online.

Martin Útrata

Prodej sprejových barev, akrylových laků a čistících prostředků italského výrobce MACOTA s uplatněním v autodílnách i v průmyslových provozech.

Logica Plus, s.r.o.

Nabídka vnitrostátní i mezinárodní dopravy dodávkovým vozem s maximální nosností do 3,5 tuny.

TOPMATIC SE

Společnost je autorizovaným prodejcem mobilních samoobslužných čerpacích stanic AVK TOPMATIC.

Autosklo GO a.s.

Vyměňujeme a opravujeme autoskla expresně na našich pobočkách či přímo u zákazníka (doma, v práci). Zahrnuje tónování autoskel a možnost bezokrajového lepení fólií. Speciální nabídka pro společnosti. Vyřízení pojistné události u smluvních pojišťoven. Na …

AUTOBAZAR K.S.H.

Provozujeme velký autobazar v centru města. Výkup a prodej vozů za hotové, možnost protiúčtu. Dovoz aut na objednávku. Zajistíme úvěr, leasing, zpětný leasing. Dále pak havarijní pojištění, povinné ručení, STK, vyřízení přehlášení na úřadech.

EWELINE, s.r.o.

Zajišťujeme autobusovou a osobní přepravu a to jak vnitrostátní, tak i dálkovou pro Vaše zahraniční cesty. Vozidla jsou vybavena klimatizací i toaletou. Ve vozovém parku máme Mercedes Benz Tourismo a Sprinter s kapacitou 49 míst a Renault Trafic s kapacitou 8 …

Jean Šandera

Nabídka taxislužeb po celé EU. Zajistíme převoz vozidla. Po domluvě Vám nakoupíme a nákup dovezeme.

EuroCar

Nabízíme až 700 vozů. Výkup vozidel i komisní prodej. Výhodný splátkový prodej již od nulové akontace. Dovoz vozidel na objednávku. Certifikovaná doživotní záruka na původ vozu. Poskytujeme záruční i pozáruční servis.

Jiří Morávek

Provádíme opravy silničních motorových vozidel.

CHIPCAR, s.r.o.

Služby diagnostiky vozidel. Chiptuning motorů, nabídka digitálních tachometrů, reaktivace airbagů, odkódování rádií.

Autosklo Lucas

Zajišťujeme výměnu, opravu a prodej autoskla na všechny typy vozů z připojištění. Dále lepíme bezpečnostní okenní folie, matové a protisluneční okenní autofólie zn. LLUMAR. Nabízíme dlouholetou praxi, profesionální přístup a poradenskou činnost.

AUTOCLINIC s.r.o.

Komplexní služby autoservisu a pneuservisu všech značek a typů. Zahrnuje klempířské, mechanické i lakýrnické práce, přípravu a zajištění STK včetně měření emisí, výměny a tónování skel, plnění i servis klimatizací, autodiagnostiku, opravy startérů a …

Lido taxi radio, spol. s r.o.

Nabízíme taxi a veškeré služby, které od nás mohou zákazníci požadovat. Máme vice jak 70 vozidel. Většina vozidel je nadstandardně vybavena, včetně klimatizace. Stanoviště v areálu BVV, hotel International, centrum města.

elacar s.r.o.

Jsme autobazar s kapacitou až 200 vozidel. Provádíme výkup za hotové nebo protiúčtem. Možnost uzavření povinného ručení.

LK auto s.r.o.

Zabýváme se prodejem náhradních dílů na autobusy Karosa starší řady 700, ale i nejnovější řady 900 s motory Iveco. Dále nabízíme kompletní sortiment Bosch, veškeré autoelektro 12/24V, náhradní díly alternátorů a startérů všech značek, náhradní díly na …

SH Moto, s.r.o.

Jsme firma zabývající se převážně servisní, tuningovou a výrobní činností motocyklů, stavby a přestavby.

HI - OIL, s.r.o.

Zástupce značky Paramo - prodejní sklad. V sortimentu nabízíme: naftu, oleje - motorové, převodové, hydraulické, ložiskové, řezné, emulgační, formové, topné, dále plastická maziva, vazeliny, technické benziny, petrolej, 99% zboží skladem, 1 - 1000 l.

ROS, a.s.

Autorizovaný prodejce osobních a užitkových vozů Volkswagen a Audi včetně servisu.

Pošta Partner

Provoz pobočky Partner České pošty. PSČ pošty je 603 00.

SkyPicker.com, s.r.o.

Nabízíme vyhledání a rezervaci low-cost letů po celém světě v rámci jedné webové stránky. Rozsáhlá databáze rozpočtových letů, prezentace výsledků pomocí interaktivní mapy, vyhledávání a rezervace letů dle intuitivní uživatelské zkušenosti.

Roci s.r.o.

Provozujeme prodejnu osobních, nákladních a speciálních automobilů. Nabízíme výkup a prodej vozidel s garancí, možností protiúčtu, dále splátkový prodej bez akontace, úvěr, leasing, zpětný leasing, pojištění vozidel. Zprostředkování úvěrů na vozidla mezi …

Podzemní parkovací garáže u Janáčkova divadla

Podzemní parkovací garáže - 400 stání. Nabízíme možnost dlouhodobého pronájmu parkovacích míst, dobíjecí stanice pro elektromobily a dobíjecí zásuvky pro elektromopedy a elektrokola. Garáže jsou vybaveny pro parkování aut s alternativním pohonem – plynem …

Zdeněk Kotolan

Provoz kontejnerové dopravy, možnost odvozu stavební suti a dovozu stavebního materiálu.

MARENGO TRADING, s.r.o.

Nabízíme maloobchodní i velkoobchodní prodej autodoplňků, příslušenství a nářadí různých typů vozů pro autoservisy, autodílny i domácí dílnu. Provozujeme také elektronický obchod.

Kurýrní služba Brno

Jsme kurýrní služba pro Brno a okolí, provozujeme nákladní dopravu v ČR a celé EU, mezi naše služby patří i nadrozměrná přeprava zemědělských a stavebních strojů a jiných nákladů.

Roman Pavlíček

Opravy a servis automobilů všech značek. Diagnostika motorů vozů. Servis a plnění klimatizací.

Autoplachty DOKIN

Vyrábíme a prodáváme autoplachty, transparenty, krycí plachty, plachtové konstrukce, mobilní haly a stánky, plachtovinu. Nabízíme potisk plachet, polep spoilerů a karoserií, velkoplošné nápisy, reklamní panely, velkoformátový tisk na autoplachty.

ČSAD SVT Praha, s.r.o.

Předprodejní, rezervační a dispečerský systém pro autobusovou dopravu. Dopravcům umožňuje rozšířit počet předprodejních míst, prodejcům umožňuje rozšířit nabídku a cestujícím nabízí jednotný přístup ke koupi jízdenek pomocí Internetu. Pro dopravce i prodejce …

HALÓ AUTO - DRINK TAXI

Naše společnost nabízí v Brně a okolí bezpečný odvoz vozu i řidiče. Mezi naše další služby patří pronájem osobních řidičů - služba je vhodná především pro ty, kteří nemohou čas na cestách trávit řízením automobilu.Řidiče je možno pronajmout jak …

REXIAS, a.s.

Železniční přeprava, doprava a zasilatelství. Pronajímáme železniční vozy.

SBcars, s.r.o.

Zajišťujeme nákup a prodej osobních vozidel. Nabízíme čištění vozů a interierů, dovoz vozidel ze zahraničí, pojištění, financování vozů, STK, emise, přepis a formality na úřadech. Poskytujeme poradenství při výběru vhodného automobilu. Služby: Splátky.

Motoman, s.r.o.

Velkoobchodní i maloobchodní prodej motorkářského zboží. Nové i ojeté motocykly. Prodej příslušenství. Tunning prodej.

Autoškola K3A

Autoškola - řidičské průkazy skupiny A, B, C. Jízdy na vozech Škoda Fabia. Školení řidičů. Profesní průkazy. Kondiční jízdy. Kurzovné na splátky, výhody pro studenty a ženy na mateřské dovolené.

Jan Vystrčil

Nabídka nových i ojetých pneumatik a provádění jejich výměny, oprav, vyvážení a ekologické likvidace.

Autopůjčovna Brno

Nabízíme krátkodobé i dlouhodobé pronájmy osobních automobilů Volkswagen, Škoda, Mitsubishi, Renault a Ford.

SEG AGENCY - Segway Brno

Autorizovaný dealer a půjčovna Segway s nabídkou příslušenství, náhradních dílů, záručního i pozáručního servisu. Realizace reklamních, sportovních, zábavných, vzdělávacích a tréninkových programů pro firmy i jednotlivce.