E-shop sportovních potřeb • Jihomoravský kraj a okolí3. strana

Rock Point Outdoor Expert

Největší specializované outdoor centrum v Brně s rozšířenou nabídkou celoročního stylového a funkčního oblečení určeného pro cestování, volný čas a pobyt v přírodě. Ve dvou patrech prodejní plochy naleznete specializované vybavení pro zimní vysokohorské túry, …

INFLY, s.r.o. - e-shop

Internetový prodej sportovních potřeb, oblečení a obuvi.

Hanibal sport

Obchod s potřebami pro svobodné cestování. Nabízíme stany, batohy, spacáky, vařiče, termoprádlo a další vybavení. Coleman, Pinguin, Jurek, Tilak, Warmpeace, MSR, Petzl, High Point, Devold, Sir Joseph, Asolo, Singing Rock, Osprey, Julbo, Hilleberg. Též …

Duvlan.cz

Přední internetový prodejce fitness zařízení a příslušenství v Česku a na Slovensku. Jsme výrobce a distributor značky DUVLAN, která představuje nejvýhodnější poměr kvality a ceny na trhu. Jsme výhradní distributor fitness zařízení značky DIADORA v Česku.

Skákací boty v Brně

Dárkové poukazy – zapůjčení skákacích bot s instruktorem, zapůjčení skákacích bot na celý den nebo víkend, rezervace skákacích bot pro vaši firemní akci. Prodej skákacích bot.

ClickSport s.r.o. - e-shop

Internetový prodej sportovního vybavení a oblečení.

Ladislav Stejskal - e-shop

Prodej veškerých hokejových potřeb a příslušenství značek Bauer, CCM, Exel a Nike. Nabídka kolečkových bruslí.

Dance-shop.cz s.r.o.

Provozujeme prodejnu a e-shop se zbožím značky Bloch, Plume, Feel Joy a dalších pro všechny druhy tance. Nabízíme oblečení a obuv pro děti i dospělé. V našem sortimentu naleznete návleky, topy, trička, krátké i dlouhé kalhoty, baleríny, stepařské plechy, …

KLIMATEX, a.s.

Oblečení nejen pro sportovce. Internetový prodej. Možnost výměny zboží, nabídka akčních setů.

Aleš Habáň - e-shop

Internetový prodej jízdních kol, oblečení, obuvi a doplňků.

Miloslav Hamsa

Internetový prodej in-line koleček a příslušenství.

Milan Hanák - e-shop

On-line prodej kol, cyklistických potřeb, náhradních dílů, sportovní výživy a oblečení včetně doplňků.

Yogaonly.cz

Oficiální distributor pomůcek na jógu od firem Yoga Design Lab, Liforme, Manduka a Bodhi. Naším cílem je nabízet jen kvalitní pomůcky od renomovaných světových výrobců a především pomůcky, které máme sami ověřené svojí praxí. V sortimentu naleznete oblečení, …

Marek Kopřiva - e-shop

Internetový prodej vybavení pro cyklistiku a Mountain Bike značky Uvex, Giordana, GT clothing, Lake a Maxxis.

Jan Náhlý - e-shop

Internetový prodej in-line bruslí a příslušenství.

HUDYsport

Nabízíme kvalitní outdoor oblečení, obuv, batohy, stany, spacáky a kompletní vybavení na turistiku, lezení či do hor renomovaných výrobců Millet, Mammut, La Sportiva, Deuter, Jack Wolfskin a další.

Bohuslav Coufal - e-shop

Internetový prodej vybavení pro tenis, squash a badminton. Nabídka sportovního oblečení a tašek.

TRIEXPERT s.r.o.

Milujeme běhání, kola, triatlon. Jsme sportovci, nadšenci a taky prodejci sortimentu pro tyto i jiné sporty. Chceme být parťákem pro Tvoje aktivity. Chceme Ti pomoci vybrat správnou běžeckou obuv, ideální kolo a dres, připravit Tě na triatlon. Nejen výbavou …

SUMMIT RIDE, s.r.o. - e-shop

Internetový prodej outdoorového a horolezeckého vybavení, oblečení a doplňků.

ZAVŘENO (Otevírá v Ne nonstop)

BabolatStore.cz

Jsme autorizovaný prodejce tenisových raket Babolat v ČR. Nabízíme kompletní sortiment značky Babolat pro tenis a badminton a značku Stiga pro stolní tenis. 99% tenisových raket Babolat máme na vlastním skladě připravené k okamžité expedici.

justfight.cz

Internetový prodej potřeb pro bojové sporty. Nabídka boxerských rukavic a chráničů, oblečení, sportovních protéz, olejů, mastí, podlah a tatami.

Magda Borková - e-shop

Internetový prodej potřeb pro bojové sporty.

ZAVŘENO (Otevírá v Ne nonstop)

Dalibor Vacek - e-shop

Internetový prodej nového i použitého sportovního vybavení značek Atomic, Head, Wilson, Alpina a Fischer.

Pavel Komárek - e-shop

Internetový prodej termosek, hrnků, konviček i kompletních sad s možností potisku.

Ing. Iveta Hanáková - e-shop

Prodej spacáků a outdoorového vybavení se zaměřením na české značky. Nabídka stanů a batohů.

Rattler.cz

Prodej kompletního sortimentu funkčního cyklistického oblečení MONTON, SOOMON, NUCKILY. Zakázková výroba cyklooblečení. Prodej příslušenství a doplňků pro jízdu na kole. Kompletní sortiment oblečení: cyklistické dresy s krátkým rukávem, bez rukávu, s dlouhým …

Safe Tec, s.r.o. - e-shop

Internetový prodej horolezeckých potřeb. Nabídka čelovek Petzl, lahví Sigg a batohů Karrimor.

Mgr. Silvie Petrová - e-shop

On-line prodej vybavení pro cheerleaders i celé týmy. Nabídka pomponů, cheerleadingové obuvi, šortek a dalšího oblečení včetně doplňků.

OUTDOOR SHOP MAMMUT

Internetový obchod nabízí outdoorové vybavení, oblečení a obuv značky Mammut. Batohy, bundy, čelovky, čepice, kšiltovky, expressety, funkční prádlo, helmy, horolezecké doplňky, jistítka či kladky, kalhoty, karabiny, karimatky, košile, lana, lavinová výbava, …

RK Cyklos

Maloobchodní prodej a servis jízdních kol a cyklistického příslušenství včetně oblečení. Provozujeme také e-shop.

DOMAFIT FITNESS, s.r.o.

Nabídka špičkových profi posilovacích strojů Cybex a Tuff Stuff. Vhodné pro komerční posilovny, hotelová fitness a wellness, ale i pro náročné privátní zákazníky – stroje, lavice, rotopedy, trenažéry. Vše vyráběné výhradně v USA. Jako výhradní dodavatelé …

ZAVŘENO (Otevírá v Út 09:00)

Justfight.cz

Provozujeme velko i maloobchod. Nabízíme vybavení pro bojové sporty. Vše pro judo, karate, kick-box, muay thai, MMA, aikido, kung-fu a další. Značky VENUM, TEAM X, KING, TWINS, TOP KING, SHOCK DOCTOR, BEN LEE, DAX, MUAY, OPRO. Sportovní podlahy.

Svorada s.r.o. - e-shop

Internetový prodej cyklistického zboží, doplňků a oblečení.

Sun Sport, s.r.o.

Jsme dravá úspěšná outdoorová firma, která si zakládá hlavně na vodáckém sortimentu, kde patříme mezi velmi zkušené odborníky. Dále pak u nás najdete potřeby na běžecké lyžování, cyklistiku, horolezectví, outdoor a další sportovní potřeby. Provozujeme …

Grasski

Nabízíme širokou škálu modelů v různých délkách od dětí až po dospělé závodníky startujicí v závodech světového poháru. Dětské lyže jsou v délkách 65 - 75 cm, dospělé od 80 až po 110 cm, vždy po 5 cm. Jednotlivé modely - Endurance, Endurance Speed, …

mhsport

Výroba a prodej outdoorového oblečení. Bundy NoWind. Kostkované kalhoty pro sport a volný čas.

Jiří Rolek

On-line shop s cyklo výbavou.Nabízíme jízdní, horská, crossová, road, dird kola za skvělé ceny značek DEMA, AMULET, VECTER, ACSTAR a dalších. Můžete si zde vybrat celou řadu příslušenství např. přilby, brašny či jiné doplňky.

Obstinated.cz

Název jsme zvolili na základě toho, jaká by kulturistika měla být podle našeho názoru a našeho přístupu k ní. Slovo z angličtiny v překladu znamená neústupný nebo umíněný. Celý projekt je v této náladě. Během dvou měsíců byl na světě špičkový pre-workout, …

ALBE GROUP

Nabízíme vše pro potápění a šnorchlování. Prodáváme vybavení na potápění pro začátečníky i pro potápění pokročilých. V naší nabídce internetového obchodu najdete potápěčské a šnorchlovací potřeby pro děti, juniory, dospělé a bazar.

KDstyle.cz

Internetový prodej pánského a dámského outdoorového oblečení.

Tandemové seskoky - tandem2

Zabýváme se pořádáním tandemových a samostatných seskoků, parašutistických kurzů AFF a firemních akcí. Dále nabízíme prodej a internetový prodej dárkových poukazů včetně možnosti pořídit záznam na DVD. Jsme tým profesionálních instruktorů s mezinárodními …