Prodej sportovních potřeb43. strana

NEJLEVNĚJŠÍ TZB - TECHNICKÉ ZAŘÍZENÍ BUDOV - eshop

Internetový prodej zboží a materiálu se zaměřením na technické zařízení budov.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 09:00)

Filip Janský

Prodej sportovních potřeb a oblečení pro turistiku, aerobic a volný čas.

SketaShop.eu

Prodej potřeb pro sportovce. Boty, trička, dámské a pánské oblečení. Kalhoty a čepice. Snowboardové kalhoty a bundy. Internetový prodej.

Hrazdydodveří.cz

Prodáváme hrazdy do dveří. Hrazda je skládací, ale přitom pevná, neprohýbá se a nepoškozuje dveře. Hodí se do všech běžných dveří v bytech a domech.

Tempish

Prodej a půjčování sportovního vybavení, zvláště pak kolečkových bruslí. Škola in-line bruslení.

e-frog.cz Original skateshop

E-frog.cz je originální internetový skateshop zaměřený na zboží značek DVS, DVS Girls, Nixon, LAKAI, MATIX, ELECTRIC, VESTAL a českou značku XRAY. Na našich stránkách naleznete dámské i pánské boty, oblečení, sluneční i snowboardové brýle a originální surfové …

CATCHATOONA s.r.o.

Dodavatelé vybavení pro fitness centra a posilovny.

Štěpán Trojánek

Prodáváme ultralehké, skladné a designové vybavení pro cestování nalehko a dárky pro cestovatele.

HI-TEC SPORTS MID EUROPE, s.r.o. pobočka Jihlava

Popis: Zabýváme se prodejem outdoorového, sportovního a volnočasového vybavení, obuvi, textilu, batohů, spacáků a dalšího zboží.

RF Bikes

Prodej a servis jízdních kol. Autorizovaný prodejce značek TREK a MARIN. Nabízíme také elektrokola Leader Fox a Crussis nebo doplňky Bontrager, Force, Garmin, Shimano, Pearl Izumi, Blue Fly. Služby: Platba kartou, Splátky.

GOLF & GOLD, s.r.o.

Prodej golfových holí a oblečení.

Rybářské potřeby ABOS

V prodejně i na e-shopu nabízíme rybářské potřeby, navijáky, pruty, woblery, bivaky, prsačky, mořský rybolov, tripod, stojan, kaprový program. Dále nabízíme také outdoor a kemping produkty.

Cyklo ELBI s.r.o.

Naše rodinné cyklo nabízí svým zákazníkům kvalitní a rychlý servis všech světových značek jízdních kol. V sortimentu máme horská, silniční, elektrická a dětská kola TREK. Z příslušenství poskytujeme široký výběr produktů značky BONTRAGER včetně přileb, dresů …

Vojtěch Bartoněk - e-shop

Prodej fitness potřeb. Nabídka rotopedů, veslařských trenažérů, posilovacích lavic a činek.

Bugabooshop.cz

"Your classic skateshop" s 12 letou tradicí a širokou nabídkou kvalitního sk8 a snow vybavení. Kamenný obchod a internetový prodej. Prodej značek LTB, Salebra, Vans, DVS, Spitfire, DaKine, DC, Independent.

Elephant Trading, s.r.o.

Dovoz, výroba a distribuce dárků a potřeb pro golfisty, cen do golfových turnajů.

Kajaky.cz - vodácké vybavení

Prodej vodáckých potřeb v kamenné prodejně i přes e-shop. Provozujeme také půjčovnu lodí, vedeme vodácké kurzy na kajaku a pořádáme eskymování.

O.A.K., s.r.o.

Prodej sportovních a rybářských lodí i plovoucích mol.

Servis Technik s.r.o.

Provozujeme obchodně servisní společnost se zaměřením na potápěčskou techniku.

Sportex.cz

Jsme sportovní speciálka na plavání. E-shop i kamenná prodejna. Prodáváme plavky, neoprény, plavecké brýle, čepice, pomůcky a doplňky.

Ing. Richard Maxa

Prodej golfových týček, batohů, spacáků, stanů či doplňků výživy. Poskytování finančního poradenství.

Batohy-Outdoor.cz

Prodáváme batohy a outdoor vybavení pro každého s garancí rychlého dodání. Specializujeme se na sportovní vybavení pro sport, turistiku i volný čas. Naše nabídka batohů a outdoor vybavení je zastoupena většinou známých značek.

Tomáš Heyrovský

Prodej nových i použitých bot, potřeb pro lyžování, snowboarding a cyklistiku. Opravy, servis a půjčování vybavení.

Petr Matějček - Cykloservis - e-shop

Provádíme opravy, montáže a kompletace jízdních kol. Nabízíme cyklistické potřeby a mobilní telefony.

Atlantic Trade Praha, s.r.o.

Prodej squashových, tenisových a badmintonových raket, gripů a příslušenství.

Tomáš Landa

Výroba a prodej hokejových doplňků. Nabídka suspenzorů i šlí.

TRIEXPERT s.r.o.

Milujeme běhání, kola, triatlon. Jsme sportovci, nadšenci a taky prodejci sortimentu pro tyto i jiné sporty. Chceme být parťákem pro Tvoje aktivity. Chceme Ti pomoci vybrat správnou běžeckou obuv, ideální kolo a dres, připravit Tě na triatlon. Nejen výbavou …

MISFIT SHOP

Prodáváme snowboardy, freestylové a freeridové lyže, skateboardy, longboardy, boty, batohy a oblečení na snowboard, lyže a skateboard. Nabízíme zboží značek Nitro Snowboards, 686, Armada Skis, MATIX, Madrid Skateboards, Dakine, Rip Curl a dalších.

Mc.Sup - surf & snowboard, s.r.o.

Dovoz a distribuce sportovních potřeb pro windsurfing, kitesurfing, snowboarding a skateboarding včetně oblečení a obuvi navrhované pro tyto sporty.

Petr Krejčí

Prodej tenisových, squashových a badmintonových raket, výpletů, míčů, tašek či doplňků

Vše na GOLF

Golfový obchod s garancí nejnižší ceny má ve své nabídce ucelený sortiment zboží pro začínající i nejnáročnější hráče golfu. Nabízíme velký výběr golfových setů, holí, míčků, golfového vybavení pro trénink, pomocníky ke hře (digitální score karta, držák …

SP Distribuce s.r.o.

Prodej vybavení pro freeride, freestyle a backcountry lyžování.

YachtNet s.r.o.

Pronájem lodí, plachetnic a motorových lodí po celém světě. On line rezervace plachetnic a motorových lodí, vyhledávání a řazení lodí dle ceny, kapitánské služby, pojištění kauce, kapitánské průkazy a kurzy MD ČR i Chorvatské, výhodné nabídky a slevy.

KOLO4U.CZ

Zabýváme se prodejem a servisem elektrokol. Nabízíme také akumulátory a nabíječky, sportovní pouzdra, zámky s alarmem či stojany na kola. V sortimentu naleznete i rámy na horská a silniční kola, řidítka, sedlovky a objímky, rohy a hlavové uložení. Dodáváme i …

Boulder, s.r.o.

Prodej vybavení pro lezení, turistiku a snowboarding. Provoz lezecké stěny.

Action tenis klub

Tenisový areál disponuje pěti venkovními kurty pokrytými antukou s umělými lajnami, které zcela vyhovují požadavkům pro mistrovské soutěže ČTS. Dále k dispozici beach-volejbalové hřiště, minigolf, 12-ti hodinová recepce s malým tenisovým obchůdkem a šatnami, …