Brašnářství a sedlářství • Česká republika a okolí

BRAŠNÁŘSTVÍ NOVÁ

brasnarstvinova.cz

Čalounictví, brašnářství – Zackl

Čalounění starožitného i novodobého nábytku. Zakázková výroba a renovace lodního čalounění včetně zakrývacích plachet, sedadel motocyklů, osobních a nákladních aut. Rychle a kvalitně zajistíme opravu jakéhokoliv zboží z kůže, koženky, potahových látek, …

Giedrius Paslauskas – Čalounictví

Čalounictví a oprava motorkářských doplňků.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:00)

Opravna obuvi a galanterie Martin Vojáček

Nabízím opravy veškeré obuvi, kabelek, batohů, opasků, výměny zipu u bund včetně kožených.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

BRAŠNÁŘSTVÍ NOVÁ

Opravujeme koženou galanterii, výrobky z textilií i koženky jako například kabelky, aktovky, peněženky, opasky. Zvládáme opravy školních a sportovních batohů i tzv. krosen, opravujeme také cestovní kabele. Jsme také vybaveni k opravě některých defektů …

Atelier Hemrlík

V naší rodinné horské dílně pro vás na zakázku navrhujeme a šijeme již přes 20 let. Na této dlouhé cestě jsme se potkali už s mnoha zákazníky. Rádi se k nám vracejí, chtějí mít něco osobního, vyrobeného přímo od nás. To nás moc těší a dává to naší …

Marie Mikulíková

Prodej, opravy, šití a úpravy kožešin, kůže a veluru. Taktéž provádíme opravy a úpravy výrobků z kožešin, které vyšly z módních trendů a představ zákazníků. Firma zpracovává veškeré druhy přírodních kožešin a různé kombinace s kůží. Ruční čištění kožešin. …

Dana Šimková – Ateliér Cutis – Zakázkové krejčovství

Zakázkové krejčovství, které spolupracuje s předními českými návrháři. Zakázkové krejčovství pánské a dámské, šití z kůže, šití z látky, opravy a úpravy oděvů, např. výměny zipů, podšívek a zkracování délek, čistírna oděvů z kůže, látek, kožešin, …

Jorda Pavel - REGAMONT

Vyrábíme brašnářské, sedlářské výrobky z kůže, koženky a jiných technických materiálů podle požadavků. Výroba, oprava, prodej kožených výrobků a doplňků např. bundy, pláště, saka, kalhoty. Všívání zipů, nitování, posudky poškozených zavazadel.

Modrá Labuť

Maloobchodní prodej nástrojů a nářadí pro dílnu i zahradu. Zajištění elektrického nářadí, zahradní techniky, kuchyňských potřeb a dalších. Dále prodej vodoinstalačního materiálu, obráběcích strojů, pletiva, brusiva a člunů. Sedlářská a brašnářská výroba.

Penzion a sedlářství Ve Srubu

Rodinný penzion se nachází uprostřed regionu Kladské Pomezí mezi Orlickými horami a Krkonošemi. Je výborným výchozím cílem pro mnoho turistických a kulturních zajímavostí. Za dobrých sněhových podmínek je možné vyrazit na běžkách už od penzionu. Ubytování ve …

František Dvořák

Opravna obuvi a tašek – provádíme opravy bot a tašek; kompletní předělávky. Výroba klíčů.

Ruční výroba kabelek Béliere – Zuzana Beránková

Pod značkou Béliere navrhuji a vyrábím dámské kožené kabelky, peněženky, pásky a menší doplňky. V nabídce máme 15 barev variant kůží od klasické černé či koňakové, přes výrazně barevné, po metalickou stříbrnou a zlatou. Provozujeme výrobní ateliér a e-shop. …

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 00:00)

Luboš Jindra

Opravy obuvi, stanů, kabelek, brašen a tašek. Nabízíme opravy také kožených opasků a řemenů, bund i koženého oblečení.

Tomáš Dietl

Provádíme renovace dveří, kuchyňských linek, čalounické a truhlářské práce, Vyrábíme vestavné skříně na míru s kvalitním systémem posuvných, skládacích a otočných dveří. Dále i služby brašnářství.

Brašnářství Beda – Miroslav Mayer

Zakázková ruční výroba – kožené opasky, kožená pouzdra na mobilní telefony, batohy, dámské kabelky, čepice, klobouky, obojky pro psy, klíčenky apod. Zahrnuje opravy brašnářského sortimentu a zdobení kůže. V nabídce také historické zboží a kožené oblečení a …

Václav Švestka - e-shop

Internetový prodej sedlářského kování: karabiny, přezky atd. Opravy obuvi a prodej koženého zboží.

Dalibor Tancoš

Zakázková výroba kožené galanterie, westernových klobouků a doplňků z kůže či koženky.

Pavel Král

Nabízíme opravy všech typů obuvi, motorkářských bund, všech typů kabelek a pásků. Malé opravy provádím i na počkání. Provádíme výměnu zipů u bund, riflí, kabátů, sukní. Zkrátíme kalhoty, sukně, kabáty a jiné drobné opravy. Opravíme takřka vše, naše ceny jsou …

Olga Kyliánová

Provádění veškerých oprav brašnářského zboží. Výměny zámků, kování a zipů. Opravy batohů, kufrů, tašek a aktovek. Drobná výroba na zakázku.

Brašnářství YLKA

Opravy, výroba a prodej kožené galanterie. Sběrna oprav obuvi (provádí Bohumil Bajgl v Lelekovicích). Výměna zipů, zámků, držadel, druků. Zkracování opasků, držadel. Opravy školních batohů, sportovních tašek, peněženek, diplomatek, spisovek.

Albert Melkumyan

Nabízíme broušení nožů i nůžek, opravu bot a kabelek, výměnu zipů na koženém oblečení a doplňků na kabelkách.

Drahomíra Svobodová

Prodáváme sortiment brašnářských výrobků.

František Prát

Vyrábíme obuv z kůže i textilu a textilní doplňky pro automobilový průmysl.

Jiří Čermák

Prodávám a opravuji obuv. Nabízím opravy batohů a školních brašen.

Jiří Marek

Nabídka sedlářských a brašnářských prací. Ruční výroba kožených obojků, vodítek a postrojů.

Jiří Svobodník

Zabývám se opravou obuvi.

Miroslav Umlauf

Oprava obuvi, brašnářského a sedlářského zboží. Zabýváme se zakázkovou výrobou historické a folklórní obuvi. Obuv v naší nabídce je vyrobená podle dobových předpisů, ilustrací a originální obuvi umístěné v muzeích po celém světě.

Brašnářství SOM

Jsme malé rodinné brašnářství s touhou tvořit jedinečné, smysluplné a férové výrobky. V současné době se specializujeme na výrobky, které plní parametry užitečnosti a krásy. Usilujeme o funkční propojení kvalitních materiálů, estetiky a zachování osobního …

Libuše Matějíčková

Provoz brašnářství.

Martin Fiala

Těžiště mých služeb spočívá ve výrobě krovů a dřevěných střešních konstrukcí. Dále nabízím klempířské a pokrývačské práce. Zajistím též sedlářské práce.

Opravna obuvi a výroba klíčů

Opravuji všechny druhy obuvi, tašky, batohy a školní aktovky. Vyrábím klíče na počkání. Opravy je možno zasílat balíkem na moji adresu. Po opravě zašlu zpět poštou na dobírku. Sběrna prádla a šatstva pro čistírnu a prádelnu.

Alena Bednářová

Oprava a prodej obuvi a doplňků. Broušení nožů, nůžek, bruslí, montáže nožů na brusle. Opravy šicích strojů.

Zdeněk Jakubů

Záruční i pozáruční opravy obuvi a kožené galanterie.

Sedlářství a brašnářství Hora

Ruční zakázková výroba koženého zboží. Boty, sandále, aktovky, kabelky, peněženky, brašny na motorky, kufry, obaly na knihy, nátepníky, chapsy, nápojáky, placatky, nábojové brašny, pouzdra na zbraně, pochvy na nože, řemeny na hudební nástroje, kufry na kytary …

Vlastimil Pech

Oprava obuvi, ortopedických bot a kožených výrobků. Oprava hokejové výstroje, výměna dlaní u rukavic, nýtování bruslí.

Sedlářství–obuvnictví

Oprava obuvi, sedlářských a brašnářských výrobků. Potahování motosedadel i autosedaček různými materiály. Zhotovení řemenic na míru. Autočalounictví a čalounictví.

Miloslav Šafář

Provozujeme brašnářství a sedlářství, opravujeme koženou galanterii, bundy a westernová sedla.

Alena Kacálková

Nabízíme opravy obuvi a kožených výrobků, kabelek, tašek a batohů.

Čalounické práce - Pavel Hečko

Výroba a oprava čalounění, brašnářské a sedlářské práce. Dále provádíme polstrování interiéru automobilů, výroba plachtiček na káry, opravy textilních pásových dopravníků, pouzdra na pistole, čalounění starých kočárků a další. Po telefonické domluvě.

Jiří Holík

Zakázková ruční výroba kožených opasků, peněženek, pásků pro hodinky a spoustou dalších kožených doplňků.

Alena Zemanová - Alza

Nabídka čalounických a brašnářských služeb. Vyrábíme batohy, brašny, peněženky, tašky, kufry, židle, křesla, gauče, pohovky, lavice, matrace, čalounění dveří + jakékoliv kování, těsnění a odhlučnění na místě nebo v dílně. Práce pro zdravotnictví, firmy a …

Pavel Štefko

Výroba a prodej brašnářských i sedlářských předmětů.

Rychloopravna obuvi – František Baloun

Opravujeme veškeré běžné závady na obuvi a drobné opravy na kožené galanterii a zavazadlech na kvalitních strojích. Používáme materiály od vyhlášených značkových dodavatelů. Opravy se provádí na počkání nebo do 24 hodin. Prodej ošetřujících prostředků na obuv.

Čalounictví & Sedlářství Rekovi

Největší zakázkové autočalounictví a sedlářství nabízí kompletní čalounění a střechy na veterány i nová vozidla, renovace motosedel. Kompletní čalounění na Velorex a Škoda Felicie.

Vilma Šťásková - JUMBO

Prodej obuvi, koženého zboží a batohů.